ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ AΜΠΕΛΟΟΙΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: Θεματολογία

Θεματολογία

 




BRANDING & MARKETING ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟΥ & ΚΡΑΣΙΟΥ

Μέσα απ’ τo σεμινάριο αυτό θα εμπνευστούμε πως να δημιουργήσουμε μία μακροχρόνια σχέση με τον/τους πελάτη(ες) προσφέροντας Υψηλή Αξία στα προϊόντα, αξία υψηλότερη από τα αντίστοιχα προϊόντα του ανταγωνισμού.
 
Μέσα από την υψηλότερη αυτή αξία θα μπορέσουν να επιτύχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης, δηλαδή η υπεροχή της ίδιας και των προϊόντων της έναντι του ανταγωνισμού.

Όλα τα παραπάνω με τη σειρά τους θα οδηγήσουν σε πιστότητα (loyalty) των πελατών και τελικά σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις των προϊόντων / υπηρεσιών της αγροτικής επιχείρησης.



ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΜΠΕΛΩΝΑ  

Θεωρία
- Εγκατάσταση, προαιρετικές-υποχρεωτικές συμβάσεις-επιλογές
- Σχεδιασμός
- Προετοιμασία μελλοντικού αμπελώνα, επιλογές: φυτικού υλικού, προσανατολισμού-κατεύθυνσης γραμμών φύτευσης, πυκνότητας φύτευσης, υλικών υποστύλωσης
- Κλάδεμα διαμόρφωσης-καρποφορίας, θερινά κλαδέματα
- Διαχείριση εδάφους
- Άρδευση
- Διαχείριση φυτοπροστασίας-λίπανσης

 
Πρακτική
Επίσκεψη στον αμπελώνα των "Φίλων του Ξινόμαυρου", σε αμπελώνες της "Αργατίας" και του Κτήματος "Κυρ-Γιάννη".


 
ΚΟΣΤΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟΥ

1. Στοιχεία επιλογής χώρου εγκατάστασης (χωροθέτηση).
2. Οι χώροι του οινοποιείου. Ανάλυση κτιριακού και μηχανολογικού εξοπλισμού.
· Περιγραφή εξοπλισμού
· Κόστος μηχανολογικού εξοπλισμού και εξοπλισμού παραγωγής
3. Προϋπολογισμός οινοποιείου.
4. Βιωσιμότητα της επιχείρησης
5. Προσομοίωση λειτουργίας οινοποιείου.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗΣ

Επιλογές πριν τη δημιουργία του οινοποιείου: 

  • μεγέθη, τύποι κρασιών, διαχείριση
  • Κλασική ερυθρή, ροζέ, λευκή οινοποίηση-νέες τάσεις
  • Αναγκαίος εξοπλισμός